Re: latency? co tO !

Autor: Dawid <maniera_at_neostrada.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 17:38:10 MET DST

Użytkownik "NOKGAMER" <nokgamer@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e8dp5t$g9b$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Użytkownik "Dawid" <maniera@neostrada.pl> napisał w wiadomości
>
> Coś podobnego.
> Dla przykładu podam, że moduły pamięci PC2700/333MHz z niskimi CL 1.5
> potrafią osiągnąć prędkości transferu DUŻO większe niż typowe
> PC3200/400MHz
> CL2.5. Wpływ prędkości pamięci na pracę komputera jest zauważalny, a w
> przetoczonym przypadku wzrost względem modułu o takiej samej
> częstotliwości
> tylko CL3 wynosi pow. 20%. Odczuwa się to przy wszelkich operacjach jak
> pakowanie, kopiowanie, a także i w grach (choć to zależy od konstrukcji
> [...]

Zawsze twoje musi być na wierzchu.Wzrost wydajnosci w aplikacjach
rzędu 1-2 % jest prawie niezauważalny.Najnowsze gry natomiast lepiej reagują
na wzrost ilości pamięci niż na obniżenie CL.To, że w teście pamięci masz te
300,
400 pkt więcej jest g...o warte.Nic nie pisałem o pakowaniu itp. sprawach.
Tak Cię podnieca te pakowanie czy kopiowanie zrobione 2s szybciej?