Re: Test procesora

Autor: Robert Wańkowski <robwan_at_wp.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 17:25:09 MET DST

NOKGAMER wrote:

> Ale i tak wydaje mi się, że to wina czegoś z instalką

instalka odpada bo próbowałem win98, ME, XP zawiesza się w różnych
miejscach.

> (ew. ustawienia
> BIOSu, jak ochrona przed zawirusowaniem bootsectora),

antywir wyłączony w biosie

>względnie
> problemu z pamięcią.

sprawdzone i kilka różnych wkładałem, więc pamięci wykluczam.

Możliwe, że winne są kondensatory na płycie. Co prawda wymieniłem wszystkie
napuchniete ale zostały trzy przy samym prcesorze, których nie wymieniałem
(wyglądają na dobre).

Robert