Re: Zalman - czy to szajs???

Autor: rochu <qqryqu_at_poczta.fm>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 17:19:51 MET DST

PSYLO napisał(a):
> Szczerze mówiąc to absolutnie Cię nie rozumiem, a sam w Photoshop
> pracuję. Na AMD oczywiście.

Siedzie w ps-ie od 12 lat i nie wiodlo mi sie gdy zmienialem procesor
na AMD.
Moze to psychiczne ale po prostu lepiej sie czuje jak mam intela ; )
W biurowym kompie mam AMD i bardzo sobie go chwale, mam tez komp na via
epia i jest OK.
Natomiast do PS chce pentiuma. Ten komputer skladalem tylko pod PS i
tylko dla celow edycji fotografii. Pliki ktore czasami obrabiam maja
czasami i po 600 MB i komputer sprawuje sie jak bajka.