Re: wypala CD, nie wypala DVD

Autor: Damwal <damn84_at_o2.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 17:01:21 MET DST

  wrote:
> Witam,
> Co może być powodem tego, że nagrywarka CD/DVD (Matshita UJ-811) nie chce
> nagrać płyty DVD, natomiast bez problemu wypala płyty CD? Otóż w trakcie próby
> nagrania kompilacji DVD, Nero (6.3.1.25) wyrzuca komunikat "Oczekiwanie na
> gotowość napędu" i... nic. Dzieje się tak na różnych nośnikach, więc to nie
> powód płyt.
> Dzięki.

Masz dobrze zainstalowane ASPI?
Może spróbuj nowszym nero?

Mam w laptopie Matshite UJ-840S...niedawno miałem podobny problem.
Wypalanie DVD za pomocą sonic RecordNow szło bez problemu. Za pomoca
nero 6.0 po 4% proces nagrywania sie konczyl :/ Natomiast CD padało
(nie ważne czym wypalane,nawet windows nie dawal rady:))po rozpoczeciu
nagrywania. Po aktualizacji ASPI CD juz było w porządku, a z DVD i
nero pomógł update nero do 6.6.0.13
Przeszukaj tez forum cdrinfo.pl