Re: Router bezprzewodowy z BNC

Autor: Wizard <wizard_at_konin.lm.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 15:50:06 MET DST

> Internet NIE MOŻE być w JAKIKOLWIEK sposób podłączony.
> Za to antena może być...
>
> Tak, jak piszesz, nikt tego nie zrozumie.
>
> Dlaczego nie napiszesz, że ma antenę na dachu i przewód
> antenowy podłączony do karty WiFi w komputerze za pomocą
> złącza BNC? Przecież tak jest czytelnie -- przyznasz
> chyba.

Przyznam, bo jakze moglbym zaprzeczyc.
Jednak pisanie ze NIKT nie zrozumie to spora przesada. Wystarczy spojrzez
post nizej gdzie Romeq to zrozumial.

A pisze tak bo nie bylem na miejscu i sam dokladnie nie wiem jak to wyglada.
A taki brak wiedzy polaczony z brakiem wiedzy ogolnej na ten temat upowaznia
mnie do drobnych pomylek, ktore jak widac wcale nie musza owocowac brakiem
zrozumienia.

Ale dzieki za wyjasnienie. Przynajmniej sie czegos nauczylem.

> Access-point z pojedynczą odkręcaną anteną (ale rodzaj
> gniazdka musi się zgadzać -- są ze dwa standardy co naj-
> mniej), a do niego router z access-pointem i anteną na
> sieć LAN. Tak ja to widzę. Bo routerów WiFi z dwoma
> segmentami WiFi to ja nie znam, a provider kilku adresów
> IP pewnie wam nie pozwoli zabrać, żeby dało się obyć
> bez routera.
>
> Tanio to nie wyjdzie.

Ehh. No wlasnie :(
Chociaz z drugiej strony nie az tak zle. Uzywany hub - 50 zl, Router WiFi -
150 zl.

Tak czy siak dzieki za pomoc.

Pozdrawiam,
Wizard