Re: [lameriada] ja w sprawie pamięci

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 15:02:07 MET DST

PSYLO napisał(a):

> A to swoją drogą ;) Jednak np. na NForce 2 trzeba było mieć spore
> szczęście, żeby kupić dwie pamięci oddzielnie i uruchomić je w Dualu.
> Często się zdarzało, ze nawet ten sam model tego samego producenta z
> jednej paczki na hurcie nie pracował w trybie dwukanałowym. Gwarancję
> stanowiły niejako zestawy "dual chanel", czyli właśnie dwa dobrane do
> siebie moduły "zdolne" do pracy dualu.

Nigdy nie kupowałem zestawu. Złożyłem z 10 komputerów na nf2. Zawsze
kupowałem w zaprzyjaźnionym sklepie tanie Twinmosy z zastrzeżeniem, że
jak nie ruszą w dualu to podmienię. Nigdy nie musiałem z tego korzystać.
Owszem w singlu mogłem te pamięci nieco podciągnąć (na cl 2), ale przy
standardowych ustawieniach zawsze chodziły dobrze. Musi masz pecha.