Re: Niedrogi komp do projektowania CAD

Autor: Rafał Robakowski <rafiki89_at_o2.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 14:03:37 MET DST

Juliusz 'Julas' Gonera napisał(a):

> Myślałem że robi - marketingową. Ale może się mylę. A czy jest jakiś
> zysk z nowego rdzenia Athlona w wersji na AM2?

Tak jest polecam takie serwisy jak benchmark.pl tweak.pl czy tygonik
komputerowy itd tam o tym rpzeczytasz dokladnie.

Co do DDR, nie sa one juz produkowane, dlatego ich cena jest wyzsza niz
DDR2. Po drugie DDR2 sa szybszy ( choc nie jest to jakas powalajaca na
nogi roznica )
DDR2 rewolucje zrobi, moze teraz nie robi w polsce bo polacy niemaja
tyle kasy aby pol roku kupiony sprzet zmieniac aby miec ddr2 ( a wtedy
trzeba wymienic mobo, cpu, i sam ram + grafa jezeli byla na agp bo
zapewne bedzie musiala byc na pci-e )