Re: Awaryjna aktualizacja biosu na plycie Asus

Autor: Jacek M <infomalpaartixkropkapl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 13:41:30 MET DST

> Próbowałeś odpiąć wszystkie urządzenia IDE oprócz
> CD-ROMu podłączonego do Primary Master? Albo w ogóle
> odłączyć wszystko, by dyskietkę ruszył?

Niestety nie laduja ani z dyskietki ani z plyty... pisze, ze zaczyna ale nie
rusza.

Teraz pomocnicze pytanie, zalozmy, ze nie uznaja mi gwarancji, jaki moze byc
koszt wgrania nowego biosu w serwisie. Zakladam, ze zwykle wgranie nie
bedzie mozliwe wiec bede musieli sie troche narobic.

Ewentualnie, czy nagranie biosu poza komputerem (np na Allegro) moze
zadzialac? Czy przerabial ktos cos takiego?

Pozdrawiam
Jacek