Re: EEPROM 24C02=24C04?

Autor: TJE <niematakiegoadresu_at_onet.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 00:35:00 MET DST

- napisał(a):

> w komputerach dlubie od ponad 15 lat i poraz pierwszy o tym sie
> dowiedzialem. zaniedbalem teorie ;)))
Też się dziwiłem bo nawer w informatyce zawsze widziałem małe "k" a z Ki
się nie spotkałem.
Bezpieczniej jest też podawać w bitach to wtedy wiadomo dokładnie o ile
chodzi nie tak jak producenci fałszują informację pojemności dysków
twardych (marketing) i wszyscy mówią że dysk ma 80GB a po formatowaniu
76GB i poza informatykami mało kto wie dlaczego tak jest.