Re: DDR2 czy DDR?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 22:17:03 MET DST

Nazgul napisał(a):

> W necie znalazłem artykuły, które zawierają testy, z których wynika, że
> przyrosta wydajności jest ok ok 50 procent. Link:
> http://www.devhardware.com/c/a/Memory/Dual-Channel/2/

Ale to w intelu. W amd am2 wszystko co zyskuje na przepustowości traci
na cl. Intel (a w zasadzie P4) potrzebuje szybkiego transferu pamięci
nieznacznie reagując na cl (dlatego promowali rambusa, który przy dużym
(a nawet na te czasy ogromnym) transferze miał cl 7-9. Amd na am2
zyskuje nieznacznie - po prostu szybkość pamięci ma niewielki wpływ na
ogólną wydajność.