Test procesora

Autor: Robert Wańkowski <robwan_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 22:15:09 MET DST

Witam.

Czy istnieje program do testowania procesora?
Taki jak memtest do botowania z dyskietki lub CD.
Mam taki dziwny komputer. Jest to komp. z monitorem LCD w jednej obudowie. W
środku PIII 1GHz.
Do biosu wejdę, ale podczas instalacji systemu zawiesza się jak uruchomię
setup od instaliki WinMe.
Pamięci sprawdziłem ale procesora nie mam jak. Czy tylko pozostaje szukanie
innego kompa aby sprawdzić procesor lub innego procesora?

Pozdrawiam.

Robert