Re: Abit - gdzie?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 19:56:39 MET DST

OMSON ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> IC7. Dzieki za info. Ja jeszcze sprobuje przez znajomego z firmy
> komputerowej - moze zamowi mi ja w jakiejs wiekszej hurtowni co pewnie
> Koputronik tez by z niej bral najpewniej...

Niestety Abitow nigdzie nie ma fizycznie. Znajomy pracuje w serwisie w
wiekszej firmie komputerowej i na moja prosbe obdzwonil wszystkie
wieksze hurtownie. Nigdzie nie ma Abitow!!
Z plyt pod socket 478 jakie sa w moim zasiegu i daja rade wybralem
ASRock'a P4I65PE - ma mozliwosc ustawiania czestotliwosci taktowania dla
glownego FSB i FSB pamieci. Poza tym mozna recznie ustawiac timingi.
Mnie to styka. Zobaczymy jak to bedzie chodzic jak wloze moje graty i
podkrece glowne FSB na 200MHz. :)

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!