Re: Pen drive - który kupić?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 16:48:53 MET DST

PSYLO napisał(a):

> Raczej nie... Mój pendrive był zapakowany w zgrzane opakowanie z
> plastiku (nie wiem jak to się fachowo nazywa) i raczej nie ma możliwości
> wyciągnięcia czegokolwiek z środka bez ewidentnego rozcięcia.

Mój też w takim był, nie pamiętam już dokładnie - nie sprawdziłem
opakowania zaraz przy kupnie, otworzyłem dosyć szybko, nie oglądając
zbyt uważnie , ale jest całkiem możliwe, że Pen mógł być "testowany"
wcześniej przez obsługę sklepu i przy okazji zniknął gdzieś kabelek. :)
Ale na nim mi praktycznie nie zależy - kabli na biurku mam dosyć,
wystarczy mi fakt, że ten od cyfrówki się pląta koło monitora. :P

# /George Orwell - Rok 1984/