Re: P³yta ASUS P5WD2 i k³opot z d¥wiêkiem

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 13:00:42 MET DST

On Mon, 3 Jul 2006 12:42:52 +0200, "Tomek" <flakizolejem@wp.pl>
napisa³(a):

>strza³ w dziesi±tke - piêkne dziêki
>Pozdrawiam
Zastanawia mnie tylko, dlaczego ten sterownik nie zainstalowa³ siê
sam. Ja mam p³ytê ASUS P5LD2-VM Karta audio chyba ta sama i nie
musia³em oddzielnie instalowaæ tej poprawki. Perzy okazji nie chc±c
zaczynaæ nowego w±tku mo¿e kto¶ ma pomys³ jak spowodowaæ, aby
regulacja g³o¶no¶ci w programie typu chrisTV lub winDVR do ogladania
telewizji "korespondowa³a" z mikserem systemowym. Zazwyczaj tak jest,
¿e jesli w takich programach zmniejsza lub zwiêksza siê g³o¶no¶æ to
jednocze¶nie przesuwa siê suwak w mikserze systemowym i wfekt jest, z
t± kart± mam jednak k³opot, mo¿e dlatego, ¿e kartê system widzi jako 2
urzadzenia (nagrywaj±ce i odtwarzaj±ce) i nie ka¿dy sobie z tym radzi?

--
Pozdrawiam
Jarek