Awaria 4-latka

Autor: Rafik <brakadresu_at_op.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 01:24:44 MET DST

Nie wiem co się dzieje z moim kompem , podczas uruchomiania sytemu, zawiesza
się , w taki sposób jakby ktoś dał mu twardy reset.

Nie mam pomysłu jaki element się popsuł , doradzcie coś

System windows xp , utrzymany w czystości , przeskanowany 3 progrmami
antywir , 3 antispyware.

Raczej napewno jest to problem sprzętowy.

Tylko dziwi mnie że zawiesza się tylko podczas uruchomiania, tzn
podaczas gdy jest ekran windows xp i leci ten niebieski pasek postępu, lub
bezpośrednio po wpisaniu hasła albo kilka sekund później..

Poradzcie coś , może jakiś program do testowania sprzętu ,
myślę że to płyta główna albo cpu , zwłaszcza że ostatnie upały rozgrzały
mój procesor do 66 stopni , oczywiscie wyłączyłem kompa

Mój komp

proc Athlon 1700 XP
ram 2x 256 MB
płyta epox na kt266a
dysk seagate 80GB
grafika geforce 5200 128MB

dziękuję serdecznie za wyczerpujące odpowiedzi

Rafik