Jaka karta graf do 600zł?

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Sun 02 Jul 2006 - 23:36:20 MET DST

Witajcie!

Przepraszam za dwa zbliżone do siebie posty, ale chcę zadać inne pytanie,
choć na ten sam temat ;-)

Mianowicie:

jaką kartę wybrać (do 600zł), aby dało się w miarę rozsądnie pograć w
Obliviona? Musi być na AGP ;-)
Pozostałe ważne komponenty to Epox 8rda3i, Barton 2500+, 1gB RAM Twinmos.

Zastanawiam się pomiędzy modowalnym 6800, a np Radeonem X800. Jednak w
każdej z kart jakie widziałem na allegro dopatrzyłem się jakiejś wady: a to
128bit pamięć, a to brak obsługi Pixel Shader 3.0, a to mało potoków...

Proszę o radę: co jest najważniejsze podczas wyboru?

PS. ups, przez pomyłkę wysłałem tego posta na alt.pl.gry...

--
Pozdrawiam
Brovar