Re: Czyszczenie skanera

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Jul 2006 - 19:01:47 MET DST

Witam
Sprobuje sie podlaczyc bo mam podobne problemy....

Mam skaner Microtek ScanMaker 4850 plus - nowy, na usb. Problem z nim jest
taki, ze zle skanuje w kolorze. Wyniki skanowania kolorowego sa takie, ze
czcionka zamiast czarnej (wg oryginalu pisma) jest zielonkawa, a biale tlo
kartki jest widoczne jako lekkorozowe, badz jasno zolte. Na wydrukach
takiego skanu jest juz calkiem zle - czcionka calkiem zielona, a tlo mocno
zolte. Zaznaczam, ze caly skaner jest zupelnie nowy. Czego przyczyna sa
takie objawy? Wadliwy kabel transmisji?

Pozdrawiam
Paweł