Re: Jaka płytę główną wybrać ?

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Sun 02 Jul 2006 - 15:39:09 MET DST

> Użytkownik "Krzysiek" <bosskg@o2.pl> napisał w wiadomości

> Tak, tyle ze ja kupno nowego procesora planuje dopiero za 3-4 lata, a
> to bedzie sie wiazalo zapewne z wymiana plyty glownej.

Stanąłem przed podobnym dylematem (podobne zastosowania)
i zdecydowałem się na Orleana 3000+ i AM2
- DDR2 są popychającym sporo naprzód rozwiązaniem,
a płyta z nForce550 dobrej firmy (np.MSI) niedroga.

Przy czym, ja zakładam, że w przyszłym roku zmieniam procka na lepszy
(na dziś ceny AMD mnie trochę irytują - są jak na nich za wysokie),
a potem już z całą resztą za 3-4 latka.

Pzdr.:
Pajchiwo