Problem ze stacją dokującą dell.

Autor: <endrut_at_gmail.com>
Data: Sun 02 Jul 2006 - 12:40:29 MET DST

Witam
Mam następujący problem, może ktoś z was będzie w stanie pomóc.
Mam notebooka Dell Cpx, oraz stację dokującą, w stacji są gniazda
dźwiąkowe ale niestety nie działają, po włożeniu laptopa do docka
wykrywa wszystkie inne peryferia ze stacji oprócz gniazd
dźwiękowych, ktoś mi kiedyś poradził aby instalować system w
momencie jak lap jest w docku... niestety to nie pomogło. Dodam że
chodzi o winXP

pozdrawiam
Andrzej