Re: Co kupic? P造ta g這wna + procek !!!

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 23:38:41 MET DST

Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM@NOSPAM.wiedzmin.org> wrote:

> Wydajnosc w/w procow imho mierna jesli chodzi o gry, za taka
> sama/podobna kase zainteresuj sie Bartonem 2500+ (podkrecisz do 3200+) i
> epoxem 8rda+ (mam ten zestaw, mocno daje rade).

            Pakowanie sie dzis w SocketA i Bartona przy jego cenie w porownaiu ze
znacznie wydajniejszym (zwlascza w grach) A64 S939 lub nawet AM2 jest IMHO
bez sensu. Jak ktos juz ma nForce2 + Barton to nic sie nie stanie jak
posiedzi na nim jeszcze kilka miesiecy, ale kupowanie nowego mija sie z
celem. No chyba ze jest to cos z drugiej reki za male pieniadze:
~200-250 zl za plyte na nForce2 i Bartona Mobile 2500+

> Poza tym chodzilo Ci chyba o PCI-E a nie PCI, nie wiem w ogole czy plyty
> z AGP i PCI-E istnieja...ja bynajmniej nie znam ale moze malo widzialem

            Sa - np: ULI 1695 i wyjatkowo udana plyta ASROCKa z DUAL-SATA2 w
nazwie. Wbrew temu co tu napisano AGP wypada w niej w testach bardzo dobrze
- praktycznie tak samo jak w przypadku nForce2 czy 3 [mimo ze jest
wbudowane w southbridge!]. Ten chipset byl tak udany ze nVidia wykupila ULI
i teraz wypuszcza czipsety pod nazwa nVidia1695/97.
Najciekawsze w tej plycie i chipsecie jest to, ze AGP i PCI-E x16 oraz
grfika PCI 2.x moga pracowac JEDNOCZESNIE. Jak ktos zafunduje sobie karte
na PCI-E x16, AGP [standardowo maja 2 wyjscia x2 RAMDACi] + Matroxa G450
PCI to moze sobie zrobic panorame z monitorow ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl