Re: wydajnosc pentium M centrino

Autor: x-ceed <x-ceed.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 01 Jul 2006 - 17:53:06 MET DST

red <red@redplanet.com> napisał(a):

> Zależy od zastosowania i od procesora, z którym porównujesz.

zastosowanie to muzyka, wiec duza potrzebny mi sprzet z duza moca
obliczniowa. Moj Athlon 2000 juz dawno powinien odejsc do lamusa...

> Takie
> Pentium M na Sonomie ma 2MB cache L2 - jeśli trafisz takie zastosowanie,
> które bardzo wykorzystuje ten cache, to nie dość, że nie będzie słabszy
> od Athlonika, to jeszcze go zgniecie.

Pentium M na Sonomie ma 2MB cache L2

czyli co, rozumiem ze to jest jakis maksymalnie najlepszy typ procka (Pentium
M Sonoma) i latka z takim prockiem powinienem szukac? Ew jakies inne
alternatywy?

dzieki,
xceed