Re: Pliki nie do usunięcia

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sat 01 Jul 2006 - 11:28:16 MET DST

Krzysztof Rynkowski napisał(a):

> Spróbuj tym - Unlocker
> http://ccollomb.free.fr/unlocker/

Ale to nie wina systemu ;)
Po prostu tych plików nie da się usunąć. Wina bad sectorów/systemu
plików/nie wiem czego. Dysk był przemielony przez "sprawdzanie spójności
danych" na uszkodzonym kontrolerze IDE.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS