Re: Kontroler Uniwersalnej Magistrali szeregowej(USB).....?

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Sat 01 Jul 2006 - 09:04:54 MET DST

> Moze ktos z grupowiczow mi pomoze gdzie znalezc sterownik do "USB"
> Posiadam
> XP bez SP2 gdy probuje zainstalowac SP2 to wywala mi instalacji i krzyczy
> ze
> mam inny klucz niz powinienem.

1. pirat? trzeba kupic system - u dystrybutora kupisz teraz z SP2 na jednym
CD.

2. jesli masz legalna wersje systemu - jest opcja zmiany klucza. dzwonisz do
M$ i zglaszasz, ze Twoj klucz jest juz w posiadaniu piratow (albo korsarzy
;) ), tzn jest na czarnej liscie. na swoja licencja otrzymasz nowy klucz,
dzieki ktoremu zainstalijesz SP2, i nie bedziesz mial problemow np. z
pobieraniem aktualizacji i programow ze strony M$..

3. a wszystko szczegolowo wyjasnia google