Re: urządzenia wskazujące: klawiatura, myszka

Autor: Jarosław Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Sat 01 Jul 2006 - 08:06:59 MET DST

> Co do myszki to zastanawiam się nad firmą A4Tech, oczywiście mysz
> bezprzewodowa. Jeśli mają państwo jakiś swój inny typ, (firma, model) to
> będę wdzięczny o polecenie.

Przede wszystkim przemyśl, czy myszka bezprzewodowa to takie
dobrodziejstwo. Ja widzę niestety więcej wad niż zalet tego rozwiązania.

Jeśli już upierasz się na wersję bez ogonka, to popatrz na mx610 logitecha.
Jeszcze ciekawszym rozwiązaniem jest MX100, ale tutaj oczywiście jest to
już spory wydatek.

A jeśli przejdzie Ci pomysł z brakiem kabelka, to zerknij na MX400 tej
samej firmy. Jest po prostu doskonała.

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie