Re: Kingston Data Traveler 512 MB czy coś innego

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 01 Jul 2006 - 00:28:12 MET DST

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e82kq6$263$1@atlantis.news.tpi.pl...
(...)
> Kupiłem i faktycznie ładna i solidna obudowa z aluminium, do tego
> niewielkie rozmiary i ta dioda sygnalizująca pracę. :) Poza tym ponoć
> można z niego bootować kompa, a to dla mnie też wielki plus.

To akurat zależy przede wszystkim od płyty głównej,
konkretnie od jej mozliwości BIOS.

> Mam tylko jedno pytanie, to normalne, że płytka wewnątrz tak delikatnie
> "grzechocze"? :)

 Tzn. ??? W czasie pracy?, przenoszenia (kopiowania)
danych, czy kiedy się nim potrząsa?
W jednym i drugim przypadku nic nie słyszę.
Ale fakt, że mam problemy ze słuchem,
więc w tym zakresie moja opinia nie może być
miarodajna.