Re: dysk będzie cięższy lżejszy ?

Autor: Kobiety ... tylko gorące, piwo tylko zimne <ma>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 23:42:44 MET DST

> Pytanie jest interesujące. Niestandardowe. Dyskusyjne.

z pełną swiadomością zdane :)

> Nie należy do
> kanonu pytań, na które odpowiedzi można łatwo znaleźć w google'u.

ano tak :)

ciekawi mnie to że przybywa na owym dysku ok 200 GB róznych danych
np ok 300 płyt CD audio , dajmy to za przykład :)

dysk HDD zapisuje dane na zasadzie magnetycznej , róznica potencjałów
więc jeszcze raz się zapytam będzie ważył mnie , więcej lub tak samo

nie znam odpowiedzi , pytam

darek