Re: Jaki skaner zastepujacy ksero?

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 22:38:17 MET DST

Użytkownik "Kubaz" <kuba-z@tlen.usun-to.pl> napisał w wiadomości
news:e841n6$a6h$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Jaki polecacie skaner zastepujacy ksero? Jesli o grafike chodzi to nie
> musi byc rewelacja, wazne zeby kosztowal grosze:) Nie wiem jaka
> rozdzielczosc by mnie zadowolila bo wczesniej nie mialem skanera...
> Zastosowanie - tekst i nuty. Podajnik to pewnie drozsza zabawa? Liczy sie
> tez czas skanowania bo czasami moze byc do pokserowania troche kartek.
> Jesli chodzi o cene to w sumie chcialbym dostac cos ze starszych modeli,
> uzywanych za pare groszy:)

Kazdy skaner generalnie za wyjatkiem tych na LPT bo sa wolne. Pozostaje ci
skaner na USB ale wystrzegaj sie plustekow, mustekow i innych wynalazkow.
Polecam Agfa, HP, Canon, Epson co do modeli to teraz nie przytocze konkretow
ale do 100 zl sie wyrobisz za uzywany spokojnie a do 200 to juz nowego mozna
kupic. Wiekszosc ma juz przyciski na obudowie ulatwiajace kopiowanie ale jak
nie maja to programy do ich obslugi maja taka funkcje. Innym wyjsciem jest
zakup skanera na SCSI z kontrolerem mozna juz za 10-20 zl kupic a czas
skanowania bedzie szybszy niz wiekszosci na USB. Taki stary HP 4C np. bedzie
mial lepsza jakosc skanow niz wiekszosc nowych duzo drozszych skanerow.

Mirek