duzy dysk z winxp sp2

Autor: Paweł <biuro_at_informatyka.stargard.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 22:26:33 MET DST

Witam
Mam kompa:
Plyta glowna gigabyte ga 7n400 sl
768 ramu
karta graf g-force 3
sys operacyjne win xp + sp2
no i dysk .... seagate 250 giga
Pytanie moje brzmi czemy nie moge zainstalowac winxp z sp2
Tak sie dzieje
Na poczatku wykrywa mi dysk
Pozniej bootuje sie plyta i wchodze do instalatora super jest , wykrywa mi
250 giga bez problemu, tworze partycje 15 giga
POzniej foramt robie pliki sie kopiuja.
Ale przychodzi czas gdy instalator prosi o restart.
Robie restart i po tym jak cd chce sie zbootowac z plyty to jest napisane ze
brak systemu operacyjnego.
Co robic??
Slyszalem ze winxp nie wykrywa duzych dyskow ale ja mam winxp z sp2 wiec nie
powinno byc z tym problemow.
slyszlaem tez ze sa jakies patche by dograc i to pozwala na kontynuowanie
instalacji winxp z sp2
Prosze o pomoc

Pozdrawiam
Paweł P