kolejne pytanie z serii co kupić

Autor: Agent <tjowwsk_at_wp.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 17:49:57 MET DST

Hej. Kolega mnie prosi żebym mu doradził jaki sprzęt kupic a że juz trochę
jestem mniej na bieżaco niz kiedyś proszę o radę.
Potrzeba Płyte+procek+grafika+dysk+buda z zasilaczem. Reszta jest. Ma to być
zestaw o dobrym stosunku wydajność/cena. Cena nie jest określona ale nie ma
byc wygórowana. Dotychczas byłem zwolennikiem AMD właśnie z powodu ww.
stosunku :).
Jak ktoś ma cheć to niech radzi ale z argumentacją.
Dzieki
Wojtek.