Bad pool header (błąd po burzy)

Autor: Pitras <piotret_at_wp.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 10:04:03 MET DST

Cześć

Przejrzałem trochę informacji ale dały mi one pełnej odpowiedzie na
temat tego błędu więc mam pytanie.
Czy może on być spowodwany uszkodzeniem (płyta główna, pamięc
itd) komputera ???
Sprawa wygląda następująco.
Są dwa komputery w sieci. Do jednego z nich (komp A) jest też
podłączony przewód telefoniczny od modemu.
Po burzy rozwaliło telefon i (moja teoria) sygnał poszedł do
komputera A i po sieci do komputera B w wyniku czego w komputerze B
padła karta sieciowa. (po wymianie jest OK)
Komputer A z początku działał poprawnie ale po jakimś czasie
zaczęły się pojawiac komunikaty Bad pool ...
Trochę dziwna sprawa bo modem działa. Sam już nie wiem od czego mam
zacząć.
Wymieniłem płytę główną (komp A) i dalej jest to samo.

Komputer to Athlon 2000 system Windows XP
Płyta główna z zintegrowaną kartą sieciową i muzyczną

Dzięki za wszelkie sugestie.