Re: 2 x internet, 1 x komputer

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 01:10:43 MET DST

"Hikikomori San" napisał:

> Jak rozumiem modem ma jeden drut do gniazdka od Aster,
> a drugu do gniazda ethernet karty sieciowej kompa.

Zaraz, zaraz, bo zaczynasz się rozpędzać. Pytanie było o _jeden_ komputer i
alternatywny w stosunku do osiedlówki dostęp do internetu. Moja rada jest
taka, aby zostawić osiedlówkę na karcie sieciowej tak jak jest, podpiąć
modem od kablówki przez _USB_, zestawić połączenie Dial-Up i w ustawieniach
internetowych dla tego połączenia zaznaczyć opcję "Wybierz za każdym razem,
kiedy nie ma połączenia sieciowego" (Windows, pod innymi systemami pewnie
jest podobnie). I to rozwiązanie dotyczy sytuacji opisanej w topicu nie
powodując konieczności kupowania żadnego dodatkowego sprzętu typu switch(?),
router(??) czy druga karta sieciowa. Natomiast jeśli masz zamiar rozdzielać
te sygnały na inne maszyny, to załóż wątek z odpowiednim tematem (np. 2x
internet, 4 x komputer) i opisz docelową konfigurację swojej wewnętrznej
sieci.

JoteR