Re: Długie uruchamianie XP na kompie z klawiaturą USB

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 00:13:15 MET DST

Użytkownik "adam"napisał w wiadomości
> Podczas uruchamiania kompa z klawiaturą Easy Touch (model z wbudowanym
> czytnikiem kart pamięci) w czasie sprawdzania konfiguracji sprzętu
> następuje ok. 3 minutowe uśpienie kompa. Dopiero po tym czasie następuje
> wznowienie procesu czytania plików z twardziela, niezbędnych do
> postawienia
> systemu XP. Sprawdzałem na drugim komputerze i było tak samo (sprzęt
> kilkuletni). Za to na sprzęcie w sklepie - wszystko jest OK. Tyle tylko,
> że
> sprzedawca nie wie dlaczego tak się dzieje.
> pozdrawiam wszystkich kompowiczów

Miałem identyczną sytuację z klawiszami Logitech UltraX Media i starym
kompie na VIA KX 133A. Do dwóch portów USB podłączona miałem klawiaturę i
mysz A4. Po włączeniu wsparcia dla klawiszy mysz musiałem przepiąć na
przejściówce do PS2. Za pierwszym razem ruszyło wolno, ale teraz śmiga bez
problemu. Komp startuje normalnie, pracuje się OK. Problemy zniknęły.
Polecam aktializację sterowników do chipsetu, do USB i wgranie nowego biosu.
Ja to wszystko zrobiłem jeszcze sporo przed zakupem i wydaje mi się że miało
to wpływ na obecne, prawidłowe działanie.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?