Re: stary ups

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazeta.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 22:10:31 MET DST

MadMan napisał(a):

> Akurat do tego też służą :-) Np. mój raportuje wszelkie szpilki w sieci,
> podczas których musiał się na akumulator przełączyć. Ale to też zależy
> od klasy UPSa.

To racja. ja mam smart ups, i w czasie burzy równocześnie gdy pojawia
sie błysk słysze jak w upsie cos pstryka i robi buuuuu( słychac prace
transformatora czy czegostam) a dopiero potem za oknem słychac odlgłos
pioruna. Skoro reaguje na burze oddaloną ponad kilometr, to bliższe
wyąłdowania też wychwyci.

pozdrawiam
ToMasz