Re: Jakie klawiatury??

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAM.wiedzmin.org>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 21:42:11 MET DST

Użytkownik OMSON napisał:

> Jakie mozecie polecic najtansze klawiatury PS/2 w kolorze bialym (bezowym)?
> Glowny wymog jet taki aby cena byla odwrotnie proporcjonalna do
> trwalosci a nie trwalosc do ceny! :) Poza tym standardowy uklad
> klawiszy, duzy enter i backspace oraz oodzielone klawisze kierunkowe od
> pozostalych (end, pgdwn, insert...) Wiem, ze sposrod przeogromnej oferty
> na rynku ciekzo cos takiego trafic. Mnie zainteresowaly np kalwiatury
> Logitech z serii Delux keyboard (te najprostsze ofkors). Znacie moze
> jakies o podobnym tego typy?

Byly jeszcze do niedawna na allegro klawiatury IBMa czarne niestety PS2
za 12,99zl, nie do zdarcia, mam od kilku lat (5 chyba?) i nawet literki
nie zeszly :) Poza tym brat uzywa najprostszej klawiatury Compaq'a
dolaczonej do zestawu Compaq'a z jakims Celeronem 400MHz i tez nie do
zdarcia, litery nie zmazaly sie po 4 latach, nadal jak nowa, zalewana
byla tysiace razy i nic sie nie dzieje, mocno polecam :)

--
Pozdrawiam,
Maciek