Pytanie do weteranow :)

Autor: Lukasz <lukasz_at_tomaszow.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 19:52:42 MET DST

Witam!

Mam pytanie do weteranow, odnosnie karty dzwiekowej. Dawno, dawno temu, gdy
mialem swoj pierwszy komputer PC, byla w nim zamontowana karta dzwiekowa o
nazwie BRAVO SOUND 16P, oparta o uklad OPTi931. Byla to swego rodzaju
rewolucja na rynku takich kart, poniewaz uklad ten wspieral standard QSOUND.

I w zwiazku z tym, pojawia sie pytanie: czy ktos posiada gdzies w
zakamarkach oryginalna plyte ze sterownikami do tego sprzetu? Pytam,
poniewaz bylo tam zamieszczone rewelacyjne demo mozliwosci tego standardu, w
postaci filmiku MPG, o ile mnie pamiec nie myli (byly dwa filmiki: jeden
zwykly, a drugi w standardzie QSOUND). Jakos tak przypomnialo mi sie o tym
filmiku i lezka zakrecila sie w oku. Chcialbym go zobaczyc jeszcze raz.

Pozdrawiam!