Re: 64 bity ??

Autor: Marcin <mstem_at_wp.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 18:42:51 MET DST

kolega ma seprona 2600 32 bitowego i plyta asroka i moge powiedziec ze jego
lepiej chodz niz moj. przekonalismy sie o tym zapuszczajac program do
lamaania hasel (ten sam program i ten sam plik do zlamania te sama
ustawienia programu) u niego byl duzo krotszy czas niz u mnie.
a po co kupowac 64 birtoowgo jak od razu trzeba zalozyc ze zaistalujesz na
nim win 32 po co dla szpanu???
wale szpan wolabym moje 2,5tyska
a teraz bym kupil semprona za 200 a nie amd za 700
i jakos plyte 200-300 po co mi plyta ktora mi obsluzy procesory
dwurdzeniowe ja przez najblize 10 lat nic o niego nie kupie, a socket939
wycofuja juz z produkcji
i by podejzewam lepjej smigal niz to co tez mam

a le jak sie upierasz to kup sobie i sam sie przekonasz tylko bedzie juz za
pozno
i nie wiez co te ciemniaki mowia w sklepie dla nich sie liczy abys jak
najwiecej zaplacil