Re: 64 bity ??

Autor: Marcin <mstem_at_wp.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 18:24:56 MET DST

Cos 32 bitowego nie orientuje sie teraz zabrdzo, bo juz kupilem swój sprzęt
:( nie wiem nawet co teraz jest dostepne,
plyte gigabyte bym znowu kupił,
dysk samsynga albo seagate ja mam samsunga na sata2 (tez guwno daje ale
bylem swiadomy co kupuje, inna sparawa ze ta sama cena zwyklych prawie)
Ja mam grafike GF 6600 na pci-e jest zaslaba jak do grania (Need for speeda
na maksymalnych ustawienenach nie da sie grac)

jak chesz moge Ci sprzedac swoj za 2tyski go oddam
3dmark05 wyciagnąl okolo 2500 puntow

Pozdrawiam