Re: VX i pamięć

Autor: Maciej W. Rozycki <macro_at_linux-mips.org>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 15:36:29 MET DST

On Wed, 28 Jun 2006, Radosław Sokół wrote:

> Wszystko zależy czy mu brakuje pamięci. 128 MiB nawet niebu-
> forowane będzie szybsze niż ciągłe swapowanie przy 64 MiB.
> Z drugiej strony jeżeli 64 MiB całkowicie wystarcza, to
> rozszerzenie do 128 MiB wniesie spowolnienie.

 Nie wiem czy wspomniany system taka mozliwosc daje, ale w przypadku
ogolnym w tej konfiguracji calkiem sensownym rozwiazaniem moze byc
przeznaczenie pamieci RAM z zakresu adresow nieobslugiwanych przez pamiec
podreczna na dysk wirtualny i uzycie tego dysku jako pamieci wirtualnej o
najwyzszym priorytecie.

  Maciej