Jaka plyta pod s478?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 12:48:49 MET DST

Jaka plyte polecacie pod s478? Glowny wymog to mozliwosc podkrecania
procka na niej (tak jak w SIGu lub wyzej). Interesuje mnie Abit IC7 ale
ona ma jakos dziwnie umieszczone gniazda IDE i nie wiem czy to sie zgra
z moja obudowa?? Zaznaczam, ze chce pozostawic obecna konfiguracje (z
tego co naczytalem sie na grupie narazie nie oplaca mi sie wymiana
sprzetu na lepszy).
Powodem zmiany obecnej plyty jest uszkodzony dual channel (niedawno
pisalem w tej sprawie na grupie).

Pzdr, OMSON

--
Celeron D 320 2,4@3,51GHz; Gigabyte 8IPE1000-G; 1GB DualKit GoodRAM
PC3200 CL3; Seagate SATA 250GB, Samsung SATA II 80GB, Gigabyte GF6600GT