Re: Prosba o rade - konfiguracja kompa.

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 11:50:59 MET DST

Dnia Wed, 28 Jun 2006 23:12:11 +0200, Eryk School napisał(a):

> I taki komputer działa stabilnie po zmniejszeniu napiecia? Bede musial to
> jutro sprawdzic.

a dlaczego ma nie działać - 1.2V to żaden problem dla A64 3000+, no chyba
że sie ma wyjątkowo kiepski model, to wtedy 1.25V trzeba dać.

zobacz jakie napiecia ludzie dawali dla różnych modeli
http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=190366

> Pzdr

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam