Re: Widcomm i Bluesoleil

Autor: Jacek Rogalewicz <jackobi.usenet_at_awp.waw.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 09:18:34 MET DST

Użytkownik "wnas" <wnas@go2.pl> napisał w wiadomości
news:1151530006.662016.176130@j72g2000cwa.googlegroups.com...
>Mam 2 adaptery bluetooth pod USB: obsługiwane są przez różne
>oprogramowanie Widcomm i Bluesoleil. Czy komus udało sie tak je
>skonfigurować by stworzyć sieć z komputerów z 2 róznymi
>adapterami. Byłbym wdzięczny za wskazówki. Systemy operacyjne to
>Windows XP i Windows XP SP1.

Mam dobry poczciwy dongle X-Micro na WIDCOMMach, dokupilem drugi badziew na
Bluesoleil.
Za Chiny tego dziadostwa nie moge polaczyc z x-micro, nawet jak odpalam go
na crackowanych driverach widcomma. Polaczenie jest nawiazywane, IP
przypisane statycznie w tej samej podsieci, ale pingi nie chca isc (lub
jakikolwiek routing pakietow). Miedzy dwoma x-micro chodzi od reki bez
pisniecia.
Za to inne profile niz Network Access chodza normalnie, w tym te od dzwieku
(headset itp).
Podobnie nie udalo mi sie nawiazac routujacego Net.Access pomiedzy tym
badziewiem a PocketPC. PocketPC i Xmicro dzialaja bez problemu.
Wniosek - te tanie BT sa do du**, tym bardziej ze potrafia w jednym czasie
obslugiwac tylko 1 urzadzenie, gdzie dla xmicro 007 normalnym jest robic
pare rzeczy na raz.

--
pzdr.
Jacek Rogalewicz jackobi.usenet@awp.waw.pl