Re: Re: stary ups

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 00:22:44 MET DST

ARO wrote:

> Warto dodac, ze UPS nie sluzy do filtrowania napiecia sieciowego i
> bedzie przepuszczac impulsy jakie tylko mu sie zechce.
>
> pozdro!

chyba trochę przesadziłeś, albo miałeś same felerne UPSy.... dobry
filtruje wszystkie najpopularniejsze zakłócenia napięcia sieciowego do
granic własnej wytrzymałości. mój już kilka razy przyjął na siebie m.in.
uderzenie pioruna w budynek - raz zjarał sobie bezpiecznik, w
pozostałych przypadkach wyłączył się. sieć mamy starą i napięcia wędrują
w niej od 160V do 340V!!!, gdy tramwaj robi przepięcie przy zwrotnicy.
ludziom paliły sie już z tego powodu telewizory, światło przygasa lub
strzelaja żarówki - na wyjściu UPS mam napięcie zawsze w ustawionej bramce.