Re: Prosba o rade - konfiguracja kompa.

Autor: Adamos <adamos79(tnijto)_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 22:49:40 MET DST

> Jesli chodzi o procka to pomyslal bym na twoim miejscu o procku AMD64 ale
> na
> podstawce AM2. Cena podobna a wydzielane cieplo jest mniejsze prawie o
> polowe w stosunku do Venice a kopa ma dobrego.

Nie znalazlem w sieci zadnych porownan, a raczej nie jestem zwolennikiem
testowania na sobie nowych technologii :-) Wole kupic cos sprawdzonego, nie
mam czasu na experymenty :-)

> Plyta Asus jest ok ale moze jakas Gigabyte

jaka ?

> Grafika - super

Radeon troche tanszy, a w przypadku pewnosci odblokowania 4 potokow, w moim
przypadku bylby faworytem w kategorii cena/jakosc.

> Nie wiem tylko czy zasilacz ci to uciagnie wszystko ale to juz zobaczysz
> jak poskladasz all.

 Jestem dobrej mysli :-)

--
Pozdrawiam