<plecak777@o2.pl> wrote:
> nie no chyba musze coś dopisać, bo teraz tabelka jest całkowicie
> pusta, a ja musze zrobic to co powinien zrobic sklep...
Nie musisz i nie mozesz bo jesli gwarant sie zorientuje to masz
problem. Przespaceruj sie do tewgo sklepu i kaz im wypelnic poprawnie karte
gwarancyjna. Jesli nie beda chcieli albo to jakis sklep online to zwal
naprawe na sklep w trybie ustawowym (zgodnosci z umowa) i niech oni sie
martwia skoro nie potrafia poprawnie wypelnic karty gwarancyjnej.
-- Pozdrawiam, Michal Bien mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG: 351722 #ICQ: 101413938 JID: mbien@jabberpl.orgReceived on Wed Jun 28 22:45:05 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Jun 2006 - 22:51:25 MET DST