Re: wydajnosc pentium M centrino

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 16:58:14 MET DST

x-ceed wrote:
> 1 chce zmienic swojego stacjonarnego AthlonaXP2000 (1.6mHz) na laptopa.
> Interesuje mnie Pentium M w technologii Centrino. Czy dysponuje ktos z Was
> jakimis testami w ktorych mozna zobaczyc o ile szybszy jest ten komputer od
> mojego aktualnego sprzetu?

Dokładnie Twojego procka tam nie ma, ale są lepsze :) Możesz dzięki temu
zobaczyć, jak szybkie są Pentium M.
http://www.tomshardware.pl/cpu/20050525/pentium4-10.html

> 2 Czym rozni sie komputer z prockiem Pentium M od kompa z prockiem Pentium M
> Centrino? Czy oprocz innej architektury i wydajnosci (czas pracy, itd) ma to
> jakis wplyw na osiagi?

A to można kupić notebooka z samym Pentium M bez naklejki Centrino? Na
Centrino (oprócz Pentium M) składa się jeszcze chipset płyty głównej i
sieciówka WiFi - wszystkie te trzy elementy są tak dobrane, aby
pracowały jak najbardziej ekonomicznie pod względem zużycia prądu.

--