Re: problem z uruchomieniem WINA

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 13:32:20 MET DST

"fredperry" <none@onet.pl> w news:e7sdih$jst$1@news.lublin.pl napisał(a):

> Miales racje sa wylane i napuchniete co teraz mam zrobic jak naprawic bo
> duzo mam takich wylanych...zdrapalem z nich to cos co z nich wylalo
> sie...co dalej robic...dzis tylko raz po jednym restarcie odpalilem kompa
> ....wiec to juz cos

Kondensatory z danej parti/sekcji należy wymienić wszystkie !
Czyli, jeżeli przy CPU masz 6-8 kondensatorów i z tego tylko
2 są wylane, to należy wymienić wszystkie 6-8 kondensatorów,
ile tam ich jest.

Chodzi o to, żeby zapewnić jednakowe warunki pracy,
pozostałe pewnie są częściowo zużyte, są na skraju wytrzymałości,
mogą mieć inną/mniejszą pojemność itp., poza tym niech formują
się w jednolitych warunkach.
Ważne też jest, aby kondensatory były niskoimpedancyjne ponieważ
kondensatory o niskiej impedancji można stosować wszędzie tam,
gdzie jest ważne, aby przepływający przez kondensator prąd zmienny
mniej go nagrzewał.

Wymiany kondensatorów możesz dokonać we własnym zakresie,
jeżeli posiadasz umiejętność posługiwania się lutownicą
lub płytę oddać do serwisu, aby Ci to zrobili.

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro 450  +  Gainward GF FX 5700 Ultra 128MB 500/1000