Re: 64 bity ??

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 23:04:55 MET DST

OMSON wrote:

> Ok, wg Ciebie nie powinienem sie sugerowac reklama producenta z drugiej
> jednak strony sam zakladasz, ze program nie moze byc 64-bitowy. Znasz
> ten program? Znasz jego architekture? Czym sie teraz sugerujesz wydajac
> opinie? :)

Przedpiszca sugeruje się (trafnie) tym, że program 64-bitowy nie może
działać w systemie 32-bitowym w architekturze AMD64 ani jej intelowskiej
wersji. Koniec, kropka. 32-bitowy system operacyjny nie jest w stanie
ani przełączać 64-bitowych procesów ani obsługiwać 64-bitowych wywołań,
a 64-bitowe rejestry procesora ani dodatkowe ósemki rejestrów, z których
korzysta 64-bitowy kod są w nim niedostępne.