Re: Sterownik potrzebny

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta_at_no-spam.gmail.com>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 22:42:47 MET DST

TW attacked pl.comp.pecet with such a 'beautiful' message...:

> Jeśli znalazłeś adres sterownika dokładnie tej karty to podaj proszę.
> Możliwe, że nie umiem szukać, ale to stwierdzenie nic w tej chwili
> nie daje. Chyba, że Tobie daje satysfakcję. Ale większą satysfakcję
> dałoby chyba Tobie pochwalenie się, że rzeczywiście znalazłeś ten adres.

Bądź łaskaw, misiu, zapuścić się w Google i poszukać Catalyst'ów 6.6 dla
Windows, co? Jeżeli na liście wspieranych przez te sterowniki jest Radeon
X800 series to dla mnie znaczy tyle, że Twoja karta też jest wspierana.

--
Pozdrawiam!
Marek 'marcus075' Karweta
JabberID: m_karweta at jabber.autocom.pl
- Daddy, where do babies come from? - # emerge life
Dzień dobroci dla Windowsiarzy: http://tinyurl.com/hxst7