Re: ASUS P5WD2-E Premium i dźwięk.....

Autor: Pawel \ <opajak_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 22:05:27 MET DST

Powitanko,

> Zakupiłem ww płytę i mam problem z dźwiękiem - nie działa mikrofon!!!:[

A rozpoznaje fakt wlozenia wtyczki do gniazdka? Teoretycznie mialo byc
jack-sense czy jakos tak - mialo wykrywac zrodlo sygnalu. Praktycznie i
owszem wykrywa, ale jak nie chcesz za kazdym razem wkladac wtyczki, to
musza byc poszczegolne zrodla sygnalu tam, gdzie chce Asus.

> Podłączony przedni panel na HDAudio.

Moze sproboj czy nie pojdzie na AC97.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)