Re: pytanko o obudowy ModeCom

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 19:25:20 MET DST

news:e7r6il$fvi$1@polsl.pl...

> Nie. ModeComy GT i GTF są dobre, a ModeComy-Feele tragiczne.

A w ModeCom PROSTATION (jak we wszystkich zresztą) jest akurat FEEL. :-(
Swoją drogą dobry zabieg, bowiem firma sprzedaje dobre zasilacze, a w
obudowy daje produkt najsłabszy. Ilu się na to nabrało?

Mi w sumie było wsio jedno, bo poprzednia obudowa (TRACER, kupiony z braku
funduszy), była zbyt miękka i kiepsko pomyślana. A co jest w nowej? A no
jest dość gruba blacha (ale płyta do montażu mobo nieprofilowana zbyt dobrze
i miękka), doprowadzenie powietrza z zewnątrz do chłodzenia procka (tuba z
boku), możliwość montażu dwu wentylatorów 8/12 cm (z tyłu i przodu),
druciana kratka na otworze wentylacyjnym zasilacza (nie powoduje tyle
szumu), włacznik w zaliaczu (wygodne), dołożony piankowy filtr na went. 8cm.
Niestety, nie ma otworów od dołu zasilacza, a są z przodu, czyli z tyłu
CD/DVD (znuwu napęd będzie przedmuchiwany).
A co nie tak? Ano klejenie panelu klejem na ciepło tak, że panel odstawał, a
klej był na zewnątrz, brak jednej gumowej nóżki.

Napięć zasilania jeszcze nie sprawdzałem, ale chyba gorzej nie będzie, bo
stary komp walił błedy zaraz po uruchomieniu W98SE (nie wiem czy to te 3.15V
zamiast 3.3V). Ogólnie jakość wykonania obudowy (pomijając zauważone wady)
gdzieś ok. 6 na 10.